Elikkäs tässä vähä irl tietoa:
Nimi: Rami Salomaa
Ikä: -91 mallia, kesällä 19v
Olen sellaane paljon pelaava positiivinen ihminen ja osaan ottaa huumorin huumorina joten en ota ihan helposti itseeni jos joku vähän sanoo, itse en kovin pahasti sano paitsi jos joku on kovin taukki eikä ymmärrä puhetta.
Nyt sitte tästä minun WoWi ukkelosta:
Hahmon nimi: Nuwai
Race / class: Undead mage
Armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&cn=NuwaiArmoryssä saattaa olla osa PvP gearia päällä mutta tulen kyllä näyttäytymään jos haluatte.
Professionit ovat: tailoring 442 ja engineering jonka otin tänään ja vkl viimeistään on suunnitelmissa saada 405.
Altit:
-80 rogue bepixxer
-80 tank druid hydrololiz
-80 dk epaxh
Raidi kokemus:
Vanilla: ei ole:<
TBC:
-Maagilla ennen raidi nerffejä karazhan-SSC
-Roguella nerffien jälkeen karazhan,ZA ja gruul
Wotlk:
-Roguella naxx 10/25, ulduar osa 10manistä ja 25man kokonaan, ToC 10/25 TogC10man jara, TogC 25 beastit ja factionit.
-Tank druidilla: ToC10/25 ICC 10 eka wing.
-Maagilla ToC 10/25 ja ICC 25 3 ekaa boss.
Maagin ja druidin raidaus on ollut vähän tuollaista pugi sohlaamista joten progressia ei juurikaan ole tullut.
Minä pelaajana:
Yritän panostaa geariin parhaani mukaan gemittämällä epic gemejä sekä chanttaamalla parhaat enchantit.
En ole mikää elitisti joka lähtee raidilta yhden tai kymmenen wipen jälkeen vaan pysyn loppuun asti jos olosuhteet vain sallivat. Tuon raideille myös omat flaskit ja pyrin olemaan aina ajoissa. Pääsen raidaamaan melkolailla joka päivä joten sen puolesta ei pitäis olla ongelmaa. Omistan Ventrilon sekä kuulokkeet / mikin.
Tuntemiani henkilöitä killasta:
-Elxmear-irl kaveri
-Satan-irl kaveri myös.
Siinä se sitten taisi olla. whispailkaa tai kommentoikaa jos jotain oleellista jäi puuttumaan.