Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Fire Mage - Taikurì

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
ramzo




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 13.01.2011

Fire Mage - Taikurì Empty
ViestiAihe: Fire Mage - Taikurì   Fire Mage - Taikurì I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 2:30 am

Class: Mage, Spec Fire Offspec Frost ( PvP )
Race: Undead
Nimi: Rami

Olen 17v miespuolinen henkilö, asun hesassa ja haen uutta raidikiltaa joka osaa hoitaa hommansa raidissa ja päästä progressissa eteenpäin.
Kokemus: TBC Hunulla clearattu melkein kaikki mahdollinen Kil'jaedenia lukuunottamatta. Wotlkissa jatkoin edelleen hunterilla ja tuolloin progress eteni aina lklle saakka mutta sitä en saanut alas ja lopetin aktiivisen pelaamisen hetkeksi. Nyt olen taukoni pitänyt minussa on uutta virtaa raidaamiseen. Tiedän melkein kaikki taktiikat tämän hetkisiin Cata bosseihin paria poikkeusta lukuunottamatta. Altteja tällä servulla tällä hetkellä Hunter ja Shaman.
Killat: Olen Catassa ollut vain yhdessä killassa ja sieltäkin minut potkittiin inactivityn vuoksi. Syy inactivityyn oli se kun accountini hackattiin ja takaisin saamisessa meni aina tuollainen pari viikkoa. Minua ei otettu takaisin kiltaan, koska olivat kerenneet hommaamaan jo toisen pätevän magen minun tilalleni.
Kommunikaatio: Löytyy Ventti Ja TS ja toimiva mikki
Professionit ovat hyvässä jamassa mm Archeology 525 ja Herbalism 525, mutta Tailoring 330 vielä kesken.
Tietokone: Tietokone on hyvä 25-man raidissa aina tuollainen tasainen 45 fps ja nettiyhteys on hyvä 40mbit/s eikä ole katkeillut.
Main Spec on Fire Offspec on Frost joka on painoittunut PvP:n puolelle.
Olen huumorintajuinen, yrittäväinen, kärsivällinen ja aina valmis raidaamaan. Tuon omat buffiruokani ja flaskini. Ei ole harrastuksia tai esteitä mitkä estäisi raidaamisen joten olen ehdolla aina tuleviin raideihin.


Viimeinen muokkaaja, ramzo pvm To Tammi 13, 2011 2:35 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
ramzo




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 13.01.2011

Fire Mage - Taikurì Empty
ViestiAihe: Addonit   Fire Mage - Taikurì I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 2:31 am

Olin unohtaa addonit. Azcastbar, OmniCC, Omen3, Bartender4, Recount, Mik's Scrolling Battle Text, DBM
Armory Linkki: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/taikur%C3%AC/simple
Takaisin alkuun Siirry alas
Fianc

Fianc


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 26.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

Fire Mage - Taikurì Empty
ViestiAihe: Vs: Fire Mage - Taikurì   Fire Mage - Taikurì I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 9:23 am

geari näyttäis olevan raidikunnossa jne. mutta oonko mä ihan väärässä mutta eikö spell hitin pitäis olla 17%?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://garde.fi/~epohormooni
ramzo




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 13.01.2011

Fire Mage - Taikurì Empty
ViestiAihe: Vs: Fire Mage - Taikurì   Fire Mage - Taikurì I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 12:08 pm

juu sen pitäis olla jotai sellast mutta voin gemittää hit ratingia. vaihan pari gemiä vaikka heti
Takaisin alkuun Siirry alas
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Fire Mage - Taikurì Empty
ViestiAihe: Vs: Fire Mage - Taikurì   Fire Mage - Taikurì I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 12:42 pm

Asiallinen apply kieltämättä. Gearikin tuntuisi olevan hollilla (lukuun ottamatta yllämainittua hittiä joka tosiaan kannattaa hommata - int > hit ennen cappiakin tosin, ymmärtääkseni).

Kysymys kuuluukin että onko meillä oikeastaan enää tilaa raidaajille ? Asiaa pitää pohtia.

Palaamme asiaan pikimmiten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fianc

Fianc


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 26.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

Fire Mage - Taikurì Empty
ViestiAihe: Vs: Fire Mage - Taikurì   Fire Mage - Taikurì I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 11:23 pm

Ja ikävä kyllä hiukan pohdittuamme tulimme tulokseen että meillä ei ole tarvetta maagille. Hyvät jatkot.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://garde.fi/~epohormooni
Sponsored content





Fire Mage - Taikurì Empty
ViestiAihe: Vs: Fire Mage - Taikurì   Fire Mage - Taikurì I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fire Mage - Taikurì
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» mage apply
» Tatjan - mage
» Ruttulevä 80-Lvl Mage
» Tregmo troll mage Stormreaver
» Hesusheimo Mage / Wubi DW DK DPS apply

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Juntusen Kirjakerho :: Kirjakerhon Julkisivu :: Rekrytointi-
Siirry: