Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 mage apply

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
laazaa




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 13.02.2010

mage apply Empty
ViestiAihe: mage apply   mage apply I_icon_minitimeLa Helmi 13, 2010 6:23 pm

Nimi: Láza
class: arcane mage
armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&cn=L%C3%A1za

Tietoa: Olen noin 17 vuotias aktiivinen ja positiivinen pelaaja. Harrastuksia ei ole muutakuin WoWi joten mitään äkillisiä menoja.

Raidi historia: Olen raidannut TBC aikana karazhanin, gruulin ja vähän sunwelliä, sitten pidin pitkän tauon ja dingasin altillani 80 tocci patchin puolessa välissä (eli naxxit ja uldut jääny välistä). wotlokista mentynä on tocit 10/25, Icc 10/25 vähäsen.

Omistan Ventrilon ja mikin enkä pelkää puhua ventissä. Haluasin kiltaanne sillä olen kuullut että se on aktiivinen ja raidaa paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

mage apply Empty
ViestiAihe: Vs: mage apply   mage apply I_icon_minitimeLa Helmi 13, 2010 8:14 pm

Geari on ihan hyvä, mutta apply on aika heikosti väännetty. Antaa vähän huonon vaikutelman.

Talenteista sen verran että Incanter's absorption on aivan helvetin hyvä talentti ja se todellakin kannattaa ottaa ja mielummin tuo frost wardingikin kannattaa ottaa (hieman tuossa incantersin yhteydes). Magic attunement helpottaa omaa elämää mukavasti ja saman tekee myös arcane stability. Mutta kyllä tuo specci ihan kelposelta vaikuttaa.

Mutta kun nyt noita maageja vähän huonosti, niin, mun puolesta vois kiltaan invatakkin ja katotaan mikä on vaikutelma sitten raideissa.

PS. kun applyyn vastaukset on pidempiä kuin itse apply niin se on yleensä huono merkki. Ei tässä muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fortezz

Fortezz


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 24.10.2008
Paikkakunta : Kajaani

mage apply Empty
ViestiAihe: Vs: mage apply   mage apply I_icon_minitimeSu Helmi 14, 2010 2:42 pm

Apply on aika lyhyt ja huono, eikä kokemusta mistään super coolista. Mage tilanne kuitenki aika huono ja geari kuitenki näyttää ihan menevältä ni trialiksi imo Basketball
Takaisin alkuun Siirry alas
Fuiv
Admin
Fuiv


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

mage apply Empty
ViestiAihe: Vs: mage apply   mage apply I_icon_minitimeSu Helmi 14, 2010 3:47 pm

Aika kuiva apply mut tarvitaan porukkaa raidaamaan ja jos oot aktiivinen nii minun puolesta ineen vaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://jkwow.aforumfree.com
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

mage apply Empty
ViestiAihe: Vs: mage apply   mage apply I_icon_minitimeSu Helmi 14, 2010 10:05 pm

Joo, eli jos kiinnostaa/ei oo invattu kiltaan nii whispiä vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





mage apply Empty
ViestiAihe: Vs: mage apply   mage apply I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
mage apply
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hesusheimo Mage / Wubi DW DK DPS apply
» Tatjan - mage
» Ruttulevä 80-Lvl Mage
» tyrehdyttäjä apply
» Tankki Apply

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Juntusen Kirjakerho :: Kirjakerhon Julkisivu :: Rekrytointi-
Siirry: