Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mytze x-realm to stormreaver

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Mytze




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 07.12.2009

Mytze x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Mytze x-realm to stormreaver   Mytze x-realm to stormreaver I_icon_minitimeMa Joulu 14, 2009 10:29 am

Hellou.

Eli kolmikon viimeinen osapuoli (deppi ja beholy) löytyis täältä.

Tosiaan tarkoituksena migrata boulderfist-realmilta stormreaverille, tällä hetkellä olen killaton koska jätin vanhan kiltani (Illusions of grandeur) ns. väkikadon pakosta, eli ei saatu aikaan raideja koska porukka ei joko pystynyt tai vain viitsinyt ilmaantua raideihin, eihän asia olisi muuten niin vakava mutta jos 25-man raidiin ilmaantuu paikalle alle 10 henkilöä kun lähemmäs 20 on signannut..


------------------------------

About you

- Name: Joona

- Age:16

- Country/Location: Finland, Espoo

- Pelihistoria: Eli joo, tullu wowia hakattua nyt muistaakseni elokuusta lähtien warlockilla, ja joskus aikoja sitten TBC:ssä pelasin hunteria, TBC:ssä tuli läpäistyksi Kara, ZA ja mm. BT.

Your Character info

- Character Name: Mytze

- Character Class: Warlock

- Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Mytze

Arvatenkin haluatte kuulla miksi juuri JKK?
- Syynä on hyvä palaute mitä killasta olen kuullut, ja tottakai suomi-kilta vetoaa myös. Niinkuin applyn alussa totesin olen kolmikon kolmaspyörä ja 2 kaveriani on jo hyväksytty kiltaan.

Speccinä on destro (PvE spec eli manapatteriiih.) Jos mahdollista haluaisin myös pysyä destrona, koska itse tykkään specistä eniten ja oman kokemukseni perusteella se on mun paras raidaukseen. [Dps + replenishment.]

Achit löytyy muista raideista paitsi toc25HC ja taktiikat on hallussa ( En ole pelannut tässä uudessa patchissa vielä, joten ICC:tä ei ole tullut käytyä) Mikäli sattuisin jostain syystä ekalla ICC runilla failaamaan, voin vakuuttaa että virhe ei tule toistumaan, eli opin myös suht nopeasti virheistäni.

Syitä valintaani? Olen aktiivinen raidaaja, valmis auttamaan muita gearaamisessa, flaskit löytyy AINA raideilla.
Ei ole myöskään tapana vetää alt+f4:jää ekan progressi wipen jälkeen, eli valmis etenemään progressisa wipejen uhalla! Ja tuskin siitä haittaa on, että yksi "okei" dps olisi killassa lisää, erikois tarjouksena summon-portaalit ja soulwellit jos soitat ja tilaat heti!

Mikäli jotain jäi epäselväksi kysykää täälä, tai lähettäkää PM:ää.
------------------

(Ja jos ketään kiinnostaa DPS:äni hearoic tolppaan on noin 5k-5.8k)


~Mytze.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cyrok

Cyrok


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 25.10.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Kuopio

Mytze x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Mytze x-realm to stormreaver   Mytze x-realm to stormreaver I_icon_minitimeMa Joulu 14, 2009 7:13 pm

Enpä warlockeista, etenkin demonology semmoisista paljoa tiiä mutta kyllä tuo omasta mielestäni hyvälle vaikutti gearin, specin sun muun puolesta. Saat miun äänen! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Mytze x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Mytze x-realm to stormreaver   Mytze x-realm to stormreaver I_icon_minitimeMa Joulu 14, 2009 7:15 pm

Aika pitkälti samaa linjaa kuin muitten kolmikon jäsenten kanssa olen pitänyt; elikkäs, sen verta asiallista tekstiä että jos tilaa vain on niin kiltaan olet tervetullut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mytze




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 07.12.2009

Mytze x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Mytze x-realm to stormreaver   Mytze x-realm to stormreaver I_icon_minitimeMa Joulu 14, 2009 8:06 pm

Kiitos ja kumarrus! :]

Ps. Tosiaan yleensä destro-speccin, mut nyt iha vaihtelunvuoks paukutan hetken demonologyl. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ekka

Ekka


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 23.10.2008
Paikkakunta : Kjn

Mytze x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Mytze x-realm to stormreaver   Mytze x-realm to stormreaver I_icon_minitimeTi Joulu 15, 2009 4:29 pm

Joo sisään vaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mytze x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Mytze x-realm to stormreaver   Mytze x-realm to stormreaver I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mytze x-realm to stormreaver
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Deppi x-realm to stormreaver
» Tregmo troll mage Stormreaver

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Juntusen Kirjakerho :: Kirjakerhon Julkisivu :: Rekrytointi-
Siirry: