Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Deppi x-realm to stormreaver

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Deppi




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 07.12.2009

Deppi x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Deppi x-realm to stormreaver   Deppi x-realm to stormreaver I_icon_minitimeMa Joulu 07, 2009 2:48 pm

Class: Warrior
Name: Deppi
Spec: Dps/tank 38k about hp unbuffed dps gearia sen verran että toc 25.ssa 5-6k saa omistan myös magen vasta dingannut 2500 24k mana selfbuffed.

Elikkäs olisin migraamassa boulderfistiltä stormreaverille kavereitten kanssa koska boulderfist realmi on kuollut virallisesti. Elikkä olen raidannut kaiken tähän asti wotlkissa paitsi toc25 hc. Olen suomi killan kanssa raidaillut tähän asti mutta kun league of legends saapui tämmöne pohjanmaalle niin suurin osa killasta siirtyi pelaamaan sitä ja raidaaminen loppui ja ei ollut juurikaan syytä jäädä realmille.
Ja nyt asiaan ja varmasti se ikivanha kysymys miksi juuri minut kiltaa tai miksu haluan kiltaan? Olen aktiivinen raideri olen aina valmis ottamaan flaskit raideille ja en kyllästy progress raideissa wipeihin x). Entinen kiltakin toimi pääasiassa irl porukalla armory linkkiä varmasti kaipailette. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Deppi Warrior , http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Dippi Mage minulla on usein pvp geari päällä että ingame voi kysyä tai laittaa tänne foorumeille huutoa niin reloggin pve geari päällä.

Pieni lisäys . Tunnen killasta Larvi.n ja olen migraamassa 3 kaverin kanssa hekin luutavasti tekevät applyn warlock ja 3 druidia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cyrok

Cyrok


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 25.10.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Kuopio

Deppi x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Deppi x-realm to stormreaver   Deppi x-realm to stormreaver I_icon_minitimeMa Joulu 07, 2009 6:48 pm

Pissikakka.
Takaisin alkuun Siirry alas
Deppi




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 07.12.2009

Deppi x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Deppi x-realm to stormreaver   Deppi x-realm to stormreaver I_icon_minitimeMa Joulu 07, 2009 7:02 pm

Selvästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Deppi




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 07.12.2009

Deppi x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Deppi x-realm to stormreaver   Deppi x-realm to stormreaver I_icon_minitimeMa Joulu 07, 2009 10:59 pm

Saisinko kunnon vastauksen? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Deppi x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Deppi x-realm to stormreaver   Deppi x-realm to stormreaver I_icon_minitimeTi Joulu 08, 2009 12:08 am

Joudutaan varmaan odottella Ekka:a. Ymmärtääkseni meillä on kyllä tilaa warrulle vielä. En kuitenkaan inttiläisenä osaa täysin varmasti sanoa.

Applyä olisi ehkä hiukan voinut hieman muotoilla luettavampaan muotoon, muuten ihan jees apply. Geari vaikuttaa olevan tarpeeksi hyvä. Ja asennekkin näyttäis oikeanlaiselta. Jos on tilaa warruille minun puolesta sisään vaan.

Ekka:n vastausta odotellessa:
Deppi x-realm to stormreaver NPH
Takaisin alkuun Siirry alas
Ekka

Ekka


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 23.10.2008
Paikkakunta : Kjn

Deppi x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Deppi x-realm to stormreaver   Deppi x-realm to stormreaver I_icon_minitimeTo Joulu 10, 2009 3:58 pm

Sullon armoryssa joku prot PvP hässäkkä päällä. Mut joo tankkia tarvitaan ja äkkiseltään ihan hyvältä vaikuttas. Kiltaan vaan imo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Deppi x-realm to stormreaver Empty
ViestiAihe: Vs: Deppi x-realm to stormreaver   Deppi x-realm to stormreaver I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Deppi x-realm to stormreaver
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mytze x-realm to stormreaver
» Tregmo troll mage Stormreaver

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Juntusen Kirjakerho :: Kirjakerhon Julkisivu :: Rekrytointi-
Siirry: