| Tankki Apply | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Lorathan
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 10.01.2009
| Aihe: Tankki Apply La Tammi 10, 2009 10:50 pm | |
| Nimi: Lorathan Class: Warrior Specc: Prot 8/8/55 Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=LorathanRaid Exp: TBC: KZ, ZA, Gruul, SSC, TK, MH (4/5) , BT ( 3/14 ). WOTLK: Naxx 25 ( Plague wing leechaamassa ) Haluis päästä mukaa Wotlk Raid sisältöön ja täällä ymmärretään myös henkilökohtaisia syitä jos ei pääse raidii. Edellinen Guild: Arcturus TBC aikoina olin MT kyseisessä guildissa, armeijan takia wotlk alotus myöhästy ja ollu guildissa friend statuksel jonki aikaa. Ikä: 20 Raid aikataulut: Noin 2-5 kertaa viikossa riippuen milloin & mimmosen työpaikan saa. Gearista sen verran että vasta päässy alottaa heroic runit, jote enchanttei ja gemei puuttuu jonkin verran. Ventti / TS ja mikki löytyy. | |
|
| |
Ekka
Viestien lukumäärä : 42 Join date : 23.10.2008 Paikkakunta : Kjn
| Aihe: Vs: Tankki Apply Su Tammi 11, 2009 12:47 am | |
| Tällä hetkellä tankkispotit hyvin täynnä ja gearisi ei ole vielä 25 manien tasolla. Itse äänestäisin melkeen vastaan. | |
|
| |
Ilkka
Viestien lukumäärä : 55 Join date : 30.10.2008 Ikä : 35 Paikkakunta : Kajaani
| Aihe: Vs: Tankki Apply Su Tammi 11, 2009 12:50 am | |
| Ööh.. Mielestäni vähän suppea apply, mutta hahmosta tulee kaikki selville. Gearissa pientä puutetta niinkun sanoit ja periaatteessa gearia nyt aika nopeaa saa, mutta ongelma tulee vastaan siinä, että 10maneja ei oikein enää vedetä ja 25man tankkaukseen tuo geari ei riitä. Specistä en itse tiedä hirveästi, mutta killan tankkien mielestä siinä oli jotain outoa.
Minun mielestäni spottia ei riitä senkin perusteella, että killassa on jo 2 aktiivistä protection warrioria ja mihinkään raidiin ei yleensä useampaa tarvitse, joten on turhaa ruveta ottamaan yhtä lisää, jolle raidispotti on kiven alla joka kerta.
Odotetaan mitä muut officerit ovat mieltä, mutta gearin ja spottien takia äänestän vastaan | |
|
| |
Fianc
Viestien lukumäärä : 79 Join date : 26.10.2008 Ikä : 35 Paikkakunta : Kajaani
| Aihe: Vs: Tankki Apply Su Tammi 11, 2009 3:24 am | |
| Oikeastaan jos totta puhutaan nii yks lisätankki ei koskaan oo pahitteeksi koska sitte jos jompikumpi prottiwarruista ei ookkaan paikalla nii ei sen takia huvittais raidi cancellaa. Eli ns. kolmanneksi tankiksi voisi harkita. | |
|
| |
Janzu
Viestien lukumäärä : 18 Join date : 24.10.2008 Ikä : 35 Paikkakunta : Helvetti
| Aihe: Vs: Tankki Apply Su Tammi 11, 2009 6:42 pm | |
| noh tähänkin asti on ollu aina minä tai sarevoc 3. tankkina.. ja menkin OT noin kerran kuussa.. sen takia ei tarvitisis iha uutta tyyppiä hankkia.,, imho | |
|
| |
Cicero
Viestien lukumäärä : 156 Join date : 23.10.2008 Ikä : 35 Paikkakunta : Nurmijärvi
| Aihe: Vs: Tankki Apply Su Tammi 11, 2009 8:25 pm | |
| - Janzu kirjoitti:
- noh tähänkin asti on ollu aina minä tai sarevoc 3. tankkina.. ja menkin OT noin kerran kuussa.. sen takia ei tarvitisis iha uutta tyyppiä hankkia.,, imho
totta, tosin relikkikin on usein ollut, hörö varmaan vois tehdä päätöksen | |
|
| |
Sarevoc
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 05.12.2008 Ikä : 35
| Aihe: Vs: Tankki Apply Ma Tammi 12, 2009 3:49 am | |
| - Janzu kirjoitti:
- noh tähänkin asti on ollu aina minä tai sarevoc 3. tankkina.. ja menkin OT noin kerran kuussa.. sen takia ei tarvitisis iha uutta tyyppiä hankkia.,, imho
QFT, meitä on 6 ihan viable raiditankkeja vaikkakin niistä 2 alkaa slackaamaan huomisesta lähtien =P. Post-patch myös 25man MT'miseen. | |
|
| |
Lorathan
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 10.01.2009
| Aihe: Vs: Tankki Apply Ma Tammi 12, 2009 3:24 pm | |
| No. ilmotelkaa ingame mite käy tarvitteko vai ette. | |
|
| |
Ekka
Viestien lukumäärä : 42 Join date : 23.10.2008 Paikkakunta : Kjn
| Aihe: Vs: Tankki Apply Ma Tammi 12, 2009 6:40 pm | |
| Juu tosiaan tankkispotteja ei ole. MUTTA imo jos haluat pelata furyna, olet valmis gearaamaan itsesi nopeasti ja olet aktiivinen voidaan varmaan harkita asiaa. | |
|
| |
Cicero
Viestien lukumäärä : 156 Join date : 23.10.2008 Ikä : 35 Paikkakunta : Nurmijärvi
| Aihe: Vs: Tankki Apply Ma Tammi 12, 2009 7:17 pm | |
| - Hörö kirjoitti:
- Juu tosiaan tankkispotteja ei ole. MUTTA imo jos haluat pelata furyna, olet valmis gearaamaan itsesi nopeasti ja olet aktiivinen voidaan varmaan harkita asiaa.
Varsinkin kun pravus nyt migras pois | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankki Apply | |
| |
|
| |
| Tankki Apply | |
|