Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Systeri Retardin

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
systeri




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 19.12.2009

Systeri Retardin Empty
ViestiAihe: Systeri Retardin   Systeri Retardin I_icon_minitimeLa Joulu 19, 2009 4:15 pm

Terve vaan..


Tässä olisi kaupan retribution pally...
Kokemusta on Vanillassa tuli hakattuu ZG ony ja jonkumatkaa Molten Corea
BC kaikki muut paitsi sunwell
Sit Lich king kaikki joka paikassa pikkasen kolunnu....
Tuota uuden pätsin mukana tullutta raidia en ole viel päässy kokeileen ku olin pikku tauolla...
Armory
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Systeri

Muita kiltoja : Routasydän hoalmarush serverillä mut gm ninjas kiltapankin ja katosi bittiavaruuteen niin motivaatio vähä läsähti....
Sen jälkeen oli heikko hetki ja vaihdoin alluksi tän paladinin ja pelasin Grim batol serverillä Aspect nimisessä killassa... Mut sit huomasin että alliance ei
ollu mun juttu joten vaihdoi takas hordeksi ja migrasin Stormille ku tääl on vissiin meitä suomalaisia


Niin olen 27 vuotias ukkeli Pyhäjoelta
Käyn töissä komennus hommia niin pelaaminen komennuksella riippuu ihan netin saatavuudesta majoitukseen.
Rytmi menee viikko töitä ja viikko vapaata... Nyt olen kumminkin lomautettuna niin on aikaa pelailla mut keväällä sit työt alkaa...
Sillonko olen raidilla niin flaskit ja feastit tottakai messissä...
Eikä minulle raidipaikka ole välttämättömyys enemmän haluan hyvää juttu seuraa ja kavereita joiden kanssa pelata....
Jees en ole mikään aplyn kirjottaja mut tulipa yritettyä...
Kiitos ja anteeksi!
T:Systeri
Takaisin alkuun Siirry alas
systeri




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 19.12.2009

Systeri Retardin Empty
ViestiAihe: Vs: Systeri Retardin   Systeri Retardin I_icon_minitimeSu Joulu 20, 2009 12:49 am

löysin jo kodin
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Systeri Retardin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Juntusen Kirjakerho :: Kirjakerhon Julkisivu :: Rekrytointi-
Siirry: