| Turod - Hybrid Warlock | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Turod
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 06.01.2009
| Aihe: Turod - Hybrid Warlock Ti Tammi 06, 2009 8:44 pm | |
| Nick: Turod Class: Warlock Spec: Hybrid Demo/Destruction 0/31/40 Armory:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=TurodRaid kokemus:pre-TBC: Eipä minkään näköistä, noihin aikoihin tuli levutettua vain warrior 38lvl asti. TBC: Loppu puolelta vedelty characterilla Karazhan, Gruul ja Zul Aman. WoTLK: Kaikki HC vedelty, Naxxeja vedelty, VoAt vedetty, OS 10 ja 25 vedetty. Minä itse:Olen 16v Espoolainen lukiolainen. WoWin alotin joskus vuonna 06-07 välissä. Ei tullut pelattua kauheesti kun kaverit oli eri realmeilla (itse pelasin Mazrigoksella). Vuonna 08 tuli pelailtua jo sitte enemmän kun hankin tämän accountin ja into alkoi kasvaa. Tällä hetkellä olen kaveripohjaisessa killassa, jonka aikaansaannokset ovat nollassa. Käytettävissä olen lähes joka päivä, paitsi jotkut perjantait ja lauantait. Paras aika minulle pelata on siinä 17-00. Muuta:Ventit+Ts2 ja mikrofoni löytyy samoin tarvittavat raid addonit yms. Minut tavoittaa parhaiten wowista nimimerkillä Turod. Joonas kiittää. | |
|
| |
Cicero
Viestien lukumäärä : 156 Join date : 23.10.2008 Ikä : 35 Paikkakunta : Nurmijärvi
| Aihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock Ti Tammi 06, 2009 9:23 pm | |
| Apply näyttää ihan asiallisesti tehdyltä, ainakin minun mielestä. Ja olet periaatteessa joka raidi-päivänä käytettävissä (aka ma-ke, ehkä to ja su myös, 18-22, riippuen tarpeesta), joka tietenkin lupailisi hyvää aktiviteetti-tasoa.
Itsehän en oikeastaan tiedä kauheasti warlockeista, mutta nuo pari mp5 itemiä näyttää hieman oudoilta minun silmiini ja hitti on suhteellisen low. Onko siis kyse vain huonosti tuurista lootin kanssa vai hieman kyseenalaisesta itemisaatiosta? Ja en tiedä millä hybridi dps:ää tekee mutta kun on destrossakin talentteja (ja ei yhtään afflissa) niin luulisi crittiäkin tarvittavan enemmän kuin hastea, koska tuo 17% näyttää hieman matalalta.
Noh, jos olet valmis gearia parantamaan niin mun puolesta ihan menevältä vaikuttaa, yksi wlocki taitaa ruveta taukoilemaan irl syistä tässä piakkoin (jos oikein häntä ymmärsin) joten spottia saattaisi olla sen myötä. | |
|
| |
Turod
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 06.01.2009
| Aihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock Ti Tammi 06, 2009 9:42 pm | |
| Juu vähän on ollut huonoa tuuria joidenkin tavaroiden kohdalla, mutta tässä koko ajan pyrin gearia parantelemaan. Ja tarvittaessa vedän affliksi jos siihen tarvis, mutta tällä specilläkin dps 25man raideissa ihan mukava reilu 2100. | |
|
| |
Laigon
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 25.10.2008
| Aihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock Ke Tammi 07, 2009 12:03 am | |
| kaikinpuolin vaikutat mukavalta kaverilta. Minun mielestäni trial spotti ei olisi huono idea, mutta antaa locki spesialistiemme päättää. Gearissa on toki parannettavaa. | |
|
| |
fex
Viestien lukumäärä : 15 Join date : 24.10.2008 Ikä : 33 Paikkakunta : Kajaani
| Aihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock Ke Tammi 07, 2009 12:33 am | |
| Mukavalta kaverilta vaikuttaa tosiaan. Spekissä ei mitään valittamista, tällä hetkellä mielestäni paras spekki mikä direct dps voi olla. Ja tuon huono critin selittää talentit jotka eivät näy armoryssa: 5% fire spelleihin impin kautta ja 5% destro spelleihin. Hitti alhainen mutta johtunee suht kohtalaisen huonosta gearista. Gemit ja enchantit vaikuttaa asiallisilta, tosin itse olisin panostanut enemmän hittiin. Myös ~2k spell poweri ja haste ovat kunnossa. Myös yksi affli lokkikin olisi enemmän kuin tervetullut, jos on kiinnostusta pelata sillä spekillä.
Puolestani trial spottia vaan! | |
|
| |
Fianc
Viestien lukumäärä : 79 Join date : 26.10.2008 Ikä : 35 Paikkakunta : Kajaani
| Aihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock Ke Tammi 07, 2009 2:34 am | |
| Ja satutaan tuntemaan kaveri jolta ostit tuon akkountin | |
|
| |
clashi Admin
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 24.10.2008 Ikä : 35 Paikkakunta : Kajaani
| Aihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock Ke Tammi 07, 2009 2:41 am | |
| Joo applyn luettuani ja kommentteja katsellessani voisin vaan sanoa että Tervetuloa! | |
|
| |
Ilkka
Viestien lukumäärä : 55 Join date : 30.10.2008 Ikä : 35 Paikkakunta : Kajaani
| Aihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock Ke Tammi 07, 2009 9:19 am | |
| Samaa mieltä kuin muutkin officerit, selvältä tapaukselta vaikuttaa. Tervetuloa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock | |
| |
|
| |
| Turod - Hybrid Warlock | |
|