Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Turod - Hybrid Warlock

Siirry alas 
+3
Laigon
Cicero
Turod
7 posters
KirjoittajaViesti
Turod

Viestien lukumäärä : 2

Turod - Hybrid Warlock Empty
ViestiAihe: Turod - Hybrid Warlock   Turod - Hybrid Warlock I_icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 8:44 pm

Nick: Turod
Class: Warlock
Spec: Hybrid Demo/Destruction 0/31/40

Armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Turod

Raid kokemus:
pre-TBC: Eipä minkään näköistä, noihin aikoihin tuli levutettua vain warrior 38lvl asti.
TBC: Loppu puolelta vedelty characterilla Karazhan, Gruul ja Zul Aman.
WoTLK: Kaikki HC vedelty, Naxxeja vedelty, VoAt vedetty, OS 10 ja 25 vedetty.

Minä itse:
Olen 16v Espoolainen lukiolainen. WoWin alotin joskus vuonna 06-07 välissä. Ei tullut pelattua kauheesti kun kaverit oli eri realmeilla (itse pelasin Mazrigoksella). Vuonna 08 tuli pelailtua jo sitte enemmän kun hankin tämän accountin ja into alkoi kasvaa. Tällä hetkellä olen kaveripohjaisessa killassa, jonka aikaansaannokset ovat nollassa.

Käytettävissä olen lähes joka päivä, paitsi jotkut perjantait ja lauantait. Paras aika minulle pelata on siinä 17-00.

Muuta:
Ventit+Ts2 ja mikrofoni löytyy samoin tarvittavat raid addonit yms.

Minut tavoittaa parhaiten wowista nimimerkillä Turod.
Joonas kiittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cicero

Cicero

Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock   Turod - Hybrid Warlock I_icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 9:23 pm

Apply näyttää ihan asiallisesti tehdyltä, ainakin minun mielestä. Ja olet periaatteessa joka raidi-päivänä käytettävissä (aka ma-ke, ehkä to ja su myös, 18-22, riippuen tarpeesta), joka tietenkin lupailisi hyvää aktiviteetti-tasoa.

Itsehän en oikeastaan tiedä kauheasti warlockeista, mutta nuo pari mp5 itemiä näyttää hieman oudoilta minun silmiini ja hitti on suhteellisen low. Onko siis kyse vain huonosti tuurista lootin kanssa vai hieman kyseenalaisesta itemisaatiosta? Ja en tiedä millä hybridi dps:ää tekee mutta kun on destrossakin talentteja (ja ei yhtään afflissa) niin luulisi crittiäkin tarvittavan enemmän kuin hastea, koska tuo 17% näyttää hieman matalalta.

Noh, jos olet valmis gearia parantamaan niin mun puolesta ihan menevältä vaikuttaa, yksi wlocki taitaa ruveta taukoilemaan irl syistä tässä piakkoin (jos oikein häntä ymmärsin) joten spottia saattaisi olla sen myötä.
Turod

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock   Turod - Hybrid Warlock I_icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 9:42 pm

Juu vähän on ollut huonoa tuuria joidenkin tavaroiden kohdalla, mutta tässä koko ajan pyrin gearia parantelemaan.
Ja tarvittaessa vedän affliksi jos siihen tarvis, mutta tällä specilläkin dps 25man raideissa ihan mukava reilu 2100.
Laigon

Laigon

Viestien lukumäärä : 4

ViestiAihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock   Turod - Hybrid Warlock I_icon_minitimeKe Tammi 07, 2009 12:03 am

kaikinpuolin vaikutat mukavalta kaverilta. Minun mielestäni trial spotti ei olisi huono idea, mutta antaa locki spesialistiemme päättää. Gearissa on toki parannettavaa.
fex

fex

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock   Turod - Hybrid Warlock I_icon_minitimeKe Tammi 07, 2009 12:33 am

Mukavalta kaverilta vaikuttaa tosiaan. Spekissä ei mitään valittamista, tällä hetkellä mielestäni paras spekki mikä direct dps voi olla. Ja tuon huono critin selittää talentit jotka eivät näy armoryssa: 5% fire spelleihin impin kautta ja 5% destro spelleihin. Hitti alhainen mutta johtunee suht kohtalaisen huonosta gearista. Gemit ja enchantit vaikuttaa asiallisilta, tosin itse olisin panostanut enemmän hittiin. Myös ~2k spell poweri ja haste ovat kunnossa.
Myös yksi affli lokkikin olisi enemmän kuin tervetullut, jos on kiinnostusta pelata sillä spekillä.

Puolestani trial spottia vaan!
Fianc

Fianc

Viestien lukumäärä : 79

ViestiAihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock   Turod - Hybrid Warlock I_icon_minitimeKe Tammi 07, 2009 2:34 am

Ja satutaan tuntemaan kaveri jolta ostit tuon akkountin Smile
http://garde.fi/~epohormooni
clashi
Admin
clashi

Viestien lukumäärä : 22

ViestiAihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock   Turod - Hybrid Warlock I_icon_minitimeKe Tammi 07, 2009 2:41 am

Joo applyn luettuani ja kommentteja katsellessani voisin vaan sanoa että Tervetuloa! Wink
http://garde.fi/~clash/
Ilkka

Ilkka

Viestien lukumäärä : 55

ViestiAihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock   Turod - Hybrid Warlock I_icon_minitimeKe Tammi 07, 2009 9:19 am

Samaa mieltä kuin muutkin officerit, selvältä tapaukselta vaikuttaa. Tervetuloa
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Turod - Hybrid Warlock   Turod - Hybrid Warlock I_icon_minitime

Turod - Hybrid Warlock
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Keharikaveri, Undead Warlock