Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Belfpaladiin Holy Paladin

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
belfpaladiin




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 24.03.2010

Belfpaladiin Holy Paladin Empty
ViestiAihe: Belfpaladiin Holy Paladin   Belfpaladiin Holy Paladin I_icon_minitimeKe Maalis 24, 2010 9:28 pm

Nimi: Matias
Asuin paikka: Helsinki
Ikä: 16
Minä ihmisenä:Aktiivinen ja huumorintajuinen, pelailen wowia joka päivä ja paljon. meilkein aina mahdollista raidaa ellei ole treenei.
InGame:

Nimi: belfpaladiin
Class:paladin
Specc:Holy
Minä pelaajana:Taidokas ja aktiivinen holypala joka osaa pelaa omalla classillaan. Flaskit usein mukana. Kestää monetkin wipeilyt ja teen kaikkeni edistääkseni killan progressia.
Raid kokemus:

Vanilla:-
TBC:-
WotLK:Naxx 10/25 ulduar 10/25 VoA 10/25 Ony 10/25 OS 10/25 10 3d ToC 10/25 ICC 10 6/12 ICC25 4/12

Historia:

Entisen killat ja syyt lähtöihin:eka kilta oli nörtit mut lähin koska oli levlaus kilta ja raidattiin tosi harvoin. sitten paremman toivossa menin kaikki rakastaa kaljaa kiltaan joka myöhemmin muuttui chideksi, mutta lähdin siitä, koska kilta progressi pieni ja osa ei osannut takuja vaikka heille selitti moneen kertaan ja 13vt huus siel mikkii taukoomatta. Tällä hetkellä olen kovanonnen kundeissa jossa en ole tyytyväinen loottaus tapaan se joka saa eniten uppia lootista saa sen.

Whispatkaa mulle jos kiinnostaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Fianc

Fianc


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 26.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

Belfpaladiin Holy Paladin Empty
ViestiAihe: Vs: Belfpaladiin Holy Paladin   Belfpaladiin Holy Paladin I_icon_minitimeKe Maalis 24, 2010 9:39 pm

Paladin osasto on vakaa ja täynnä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://garde.fi/~epohormooni
 
Belfpaladiin Holy Paladin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Quasd - 80 - Holy Paladin
» Holy paladin - Crexo
» Vlndr - holy paladin
» Postípate, Holy Paladin!
» 80 - Paladin - Prot/retri (sossu)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Juntusen Kirjakerho :: Kirjakerhon Julkisivu :: Rekrytointi-
Siirry: