Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Zangax // Holypriest

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Zagabuu




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 10.02.2010

Zangax // Holypriest Empty
ViestiAihe: Zangax // Holypriest   Zangax // Holypriest I_icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 12:09 am

Nimi: Zangax
Class: Priest
LvL: 80ofc
Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&cn=Zangax&gn=Power+of+Will


IRL
18wee vm-91
Harrastukset: puntti & laskettelu
Järvenpää


Kokemus
TBC Aikana alotin pelaamisen sillon roguella en saanu sitä ikinä päätyyn asti levutettua edes jäi johki 63-65 kyllästyin painelemaan sinisteriä. Wotl aikoihin alotin uudestaa levutin papin jtn raideja clearattu - Voa10/25 done, Toc10/25 done, ToGc10 vissiin factioneille päässy pugituksella, Os10/25 done,Uldu & Naxx pelkkiä weeklyjä tehny, ICC10 5/12 ICC25 4/12, Ony10/25 done. Mutta jos näissä joku ongelma ni saan kyllä tästä killasta hankittua itelleni vaikka mad skill ToGc10 jos se avustaa pääsyäni.
Tällä hetkellä olen siis Power of Will killassa ja tällä 5.4k gs ei saa sieltä raid slottia ja muutenki vissiin 4kpl holypriestejä sielä niin ei oikeen oo mahiksia sielä saada progressia.

Etsiskelen siis rentoa guildia missä ei oteta kaikkea niin hirveen vakavasti ja siellä ventissä jotai läppääki kuulis eikä pelkkää huutovineä ja pohdintaa kuka nyt menikään kusemaan, ja siis kaikenkaikkea rentoa jengiä. Olen aktiivinen kyllä tässä vielä kaikelisäks koulusta lomaa tonne huhtikuulle että ei ookku aikaa jonka vietän pääosin wowissa tai höyläämäs hocii. Lauantait yleensä menee alkomaholin parissa niin harvemmin sillon pääsen peleihin.

Omistan mikrofonin sekä vent/TS2/mumble/skype kaikki löytyy osaan puhuu siihe mikkiin ja uskallanki vielä.

Ja löytyy offspecistä toi shadow ja siihen on jotain geariakin myös jos tarvetta.

Hope so pääsen sisuksiin bom
Takaisin alkuun Siirry alas
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Zangax // Holypriest Empty
ViestiAihe: Vs: Zangax // Holypriest   Zangax // Holypriest I_icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 1:09 am

Kyllähän tuo ihan lupaavalta kuullostaa, mutta kyllä meilläkin tuppaa tuota vineä tulemaan (tosin usein se on vaan toista ärsyttääkseen ja sitä voi opetella olla ottamatta minään). Ainut mikä vähän jäi mietityttämään oli kohta:
Lainaus :
Tällä hetkellä olen siis Power of Will killassa ja tällä 5.4k gs ei saa sieltä raid slottia ja muutenki vissiin 4kpl holypriestejä sielä niin ei oikeen oo mahiksia sielä saada progressia.
Ihan vaan siitä syystä että meillä on muutama nimeltämainitsematonta herrasmiestä käynyt gearaamassa ja sit lähteny käveleen (ei sillä etteikö ole ihan mukavaa sekin, mutta hieman vittumaista aina ettiä uusia gearattavia). Kysymys kuuluukin; Aattelitko ihan pitkäaikasesti jäädä? Ja sitä puntaroidessa odotellaan mitä mieltä muut offut on asiasta.

Periaatteessa joo, mun puolesta kiltaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zagabuu




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 10.02.2010

Zangax // Holypriest Empty
ViestiAihe: Jäädäkseni ajattelin   Zangax // Holypriest I_icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 3:01 am

Oon ollu hengaajana pow:issa ku irl kaverin kilta ni haluisin nyt nimenomaan ettiä kiltaa missä pääsis tekemään sitä kunnon progressia ja myös raidaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Zangax // Holypriest Empty
ViestiAihe: Vs: Zangax // Holypriest   Zangax // Holypriest I_icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 4:57 am

Zagabuu kirjoitti:
Oon ollu hengaajana pow:issa ku irl kaverin kilta ni haluisin nyt nimenomaan ettiä kiltaa missä pääsis tekemään sitä kunnon progressia ja myös raidaamaan.
Juu, tässä nyt vaan oli tämmönen pähkinä mitä pureskelin kun tosissaan muutama jätkä gearattiin ja lähtivät sitten menemään. Eipä kai sitä oikeestaan voi estää mitellään muulla tavalla ku ite olla se houkuttavin kilta lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Zangax // Holypriest Empty
ViestiAihe: Vs: Zangax // Holypriest   Zangax // Holypriest I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Zangax // Holypriest
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Juntusen Kirjakerho :: Kirjakerhon Julkisivu :: Rekrytointi-
Siirry: