Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Warrior dps EU Dragonblight

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
shaqe

shaqe


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 18.01.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Kajaani

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 7:54 pm

Tervehdys. Olen tässä harkinnut migraamista Dragonblightilta Stormreaverille, muutama kaveri siellä pelailee ja muutamia tuttujakin siellä taitaa olla, joten ajattelin aplyttää Juntuseen varmistaakseni kiltaa migraukselleni. Killan tiedän entuudestaan.

IRL

Olen 17-vuotias opiskelija kajaanista, sosiaalinen, rento ja monipuolinen. En harrasta tällä hetkellä muuta kuin lumilautailua, joten wowille jää aikaa välillä ehkä liikaakin. Koulussa menee tosin aika paljon aikaa, kaksoistutkintoa kun suoritan. Pidin noin kuukauden tauon wowista, joten palasin nyt vähän aikaa ICC pätchin jälkeen.

WoW


Wowwia olen pelannut sellaisen reilut kolme ja puoli vuotta, joten pelikokemusta on karttunut eri pelirooleista ja hahmoista. Minulla on 80lvl Shamaani, warru ja DK (wotlk kokeilu), tbc:ssä tuli levutettua myös mage joka jäikin sinne 70 paikkeille.

Raidi kokemusta ei ole vanillan ajalta yhtään, olin hieman hidas levuttaja näihin aikoihin. TBC:Stä tuli raidattua full clearilla kara, gruul, za ja TK 3/4, SSC:stä Vashia vajaa, MH:sta 3 ensimmäistä ja BT:stä muistelisin 6 ekaa nerffipätchin jälkeen. WOTLK raideista clearattuna (ainakin jollakin hahmolla) on naxx10/25, OS10/25 +os10 3d, voa10/25, EoE 10/25, uld 10 (12/14), uld 25 (5/14), totc10/25 ja onyxia 10/25. totgc ja icc ovat koskemattomia paikkoja vielä minulle. raidiajoista sen verran että en mielellään raidaa perjantaisin, ainut päivä millon yritän pitää jotain sosiaalisuutta ihan IRL, muut päivät käyvät oikeastaan aikalailla. killan raidi kellonajoista minulla ei ole mitään havaintoa mutta suomen aikaan 23-00.00 on aika maximi koulun takia. olen käytettävissä arkisin yleensä klo 17 jälkeen. (:

PvP:tä on tullut pelailtua aina, juntusessakin tiedän muutaman veriveljen siis löytyvän. shamaanillani ylsin season 7:ssa 2200 achievmenttiin 2v2 bracketissa. Duelisti titteli seasoneilta 5 ja 6. Warrulla n. 2000 ratingin pintaan 2v2 ja 3v3 bracketeissa.

Pelaajana


raideissa wipeäminen ei haittaa, progress raideissa on sitä ideaa. epiccien takiahan tätä hommaa tehdään, vai tehdäänkö. olen nopea oppimaan virheistäni ja siedän kritiikkiä myös niistä. Raideille flaskit yms. tavarat ovat perus kauraa, joten niistä ei tarvitse huolehtia. gearissa parhaat gemit ja enchantit. mielestäni raideilla pitää saada jotain aikaan, turha idlaaminen ja afkaajien odottelu on hieman turhauttavaa, mutta hauskanpito on yksi tärkeä asia mitä siellä pitää olla. olen itsekkin aikamoinen paskanjauhaja ja silleen että läpänlento ei minua haittaa, sen pitääkin lentää. olen pelannut viimeksi "kunnon" suomikillassa joskus karazhan aikoihin, eli siitä on kauan. puhun omasta mielestäni hyvää englantia ja suomeakin on tullut joskus puhuttua.

Hahmo

80lvl Tauren Warrior Sorkkatauti @ Dragonblight EU

eli sitten varmaan se tärkein. tarkoituksena olisi tulla raidaamaan yms. warrullani, jolla on specit armssiin (pvp) ja nyt myös fury pve:hen.

armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dragonblight&cn=Sorkkatauti

armorystä kait löytyy kaikki tarpeellinen, jos ei niin kysymyksiä vaan.

lopuksi

jos kilta käyttää jotain kalenteri addoneita yms, ne tulee kyllä löytymään. omistan mikrofoonin ja käytössä oleva puheohjelma on joko jo koneella tai tulee sinne ladatuksi.

kiitoksia vaan applyn lukemisesta ja näin. toivottavasti tilaa löytyy. uskon että moni kiltalainen _tietää_ minut irl. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 7:59 pm

Asiallinen apply, mutta warrut täynnä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fianc

Fianc


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 26.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 8:57 pm

No sakke kajaanista hei kamoon, stadin homo.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://garde.fi/~epohormooni
Ekka

Ekka


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 23.10.2008
Paikkakunta : Kjn

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 10:21 pm

Kikitään se ryssä mymble ni on warruille tilaa, eiku hä. Mut joo niin warrioreita puskee jo joka tuutista ja tsilviis, mutta voit sinä casualiksi tulla kiltaan. Se tarkoittaa sitä että kovin todennäköisesti et raideille pääse, MUTTA se on aivan mahdollista ja clearailemme togc10 yms aika ryssägroupeilla nykyään, niin varmaanki johonki aktiviteettiin mukaan pääset jos aktiivinen olet.

25 maneistakin yleensä puuttuu vain pari tyyppiä niin ei mitenkään mahdoton idea ole ettetkö sinä sinnekkin pääsisi. Apply oli paras pitkästä aikaa niin kyllä casual spotti pitää imo ainakin irrota.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ekka

Ekka


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 23.10.2008
Paikkakunta : Kjn

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 10:23 pm

PLUS kaveri osaa pelata pvp ja se osottaa mulle ainakin vitusti enemmän skilliä ku mikään perusripuli pve-achievementti.
Takaisin alkuun Siirry alas
shaqe

shaqe


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 18.01.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Kajaani

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 10:46 pm

kiitän vastauksista, mutta sellanen varma tieto ois jees että jos kiltaan siis pääsee (: casual spottikin kuulostaa hyvältä, jos sinne raideille pääsis välil puskee messii. btw, uudet arena partneritkin on sit hakusessa ! ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Ekka

Ekka


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 23.10.2008
Paikkakunta : Kjn

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 10:59 pm

Joo whispaa mulle in-game niin invin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fianc

Fianc


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 26.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 11:08 pm

Otetaan sisäisesti... eiku...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://garde.fi/~epohormooni
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 11:14 pm

Jooh, kannattais varmaa kertoo mullekki et on kajaanista : <
Takaisin alkuun Siirry alas
Fianc

Fianc


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 26.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeTi Tammi 19, 2010 4:35 am

Kannattais varmaan lukee se apply vitun ääliö Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://garde.fi/~epohormooni
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeTi Tammi 19, 2010 5:11 am

Fianc kirjoitti:
Kannattais varmaan lukee se apply vitun ääliö Very Happy
Kyllä mä luin, meni vaa ohi tossa alussa lukeva kajaani. moro paskoille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Warrior dps EU Dragonblight
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pravus 80 dps warrior
» Druid/Warrior apply
» Sycone - Fury warrior
» 80 warrior etsiskelee kiltaa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Juntusen Kirjakerho :: Kirjakerhon Julkisivu :: Rekrytointi-
Siirry: