Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Warrior dps EU Dragonblight

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
shaqe

shaqe


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 18.01.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Kajaani

Warrior dps EU Dragonblight Empty
ViestiAihe: Warrior dps EU Dragonblight   Warrior dps EU Dragonblight I_icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 7:54 pm

Tervehdys. Olen tässä harkinnut migraamista Dragonblightilta Stormreaverille, muutama kaveri siellä pelailee ja muutamia tuttujakin siellä taitaa olla, joten ajattelin aplyttää Juntuseen varmistaakseni kiltaa migraukselleni. Killan tiedän entuudestaan.

IRL

Olen 17-vuotias opiskelija kajaanista, sosiaalinen, rento ja monipuolinen. En harrasta tällä hetkellä muuta kuin lumilautailua, joten wowille jää aikaa välillä ehkä liikaakin. Koulussa menee tosin aika paljon aikaa, kaksoistutkintoa kun suoritan. Pidin noin kuukauden tauon wowista, joten palasin nyt vähän aikaa ICC pätchin jälkeen.

WoW


Wowwia olen pelannut sellaisen reilut kolme ja puoli vuotta, joten pelikokemusta on karttunut eri pelirooleista ja hahmoista. Minulla on 80lvl Shamaani, warru ja DK (wotlk kokeilu), tbc:ssä tuli levutettua myös mage joka jäikin sinne 70 paikkeille.