Juntusen Kirjakerho
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Juntusen Kirjakerho, Stormreaver PvP
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kyras, 80 Death Knight

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Kyras




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 10.01.2010

Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 12:18 am

Moro !

Hahmon nimi: Kyras
Race: Blood Elf, Male
Class: Death Knight
Talents: 3/52/16 DW Frost, 51/0/20 Blood OS
Professionit: Mining 450, JC 433
Linkki armoryyn: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Kyras
Played: 15 days 10 hours, played lvl 80, 9 days 19 hours.


Itsestäni:

Nimi: Toni
Ikä: 17
Asuinpaikka: Jyväskylä


Elikkä olen 17 vuotias miehenalku jkl seudulta. Opiskelen parhaillaan yo-merkonomiksi, mutta silti koulutus on minulle vain sivuseikka wowin vierellä. Vietäin päivittäin aikaa wowin äärellä n. 4-12 h. Olen pelaillut vanillasta saakka, mukaanlukien monia lopettamisen yrityksiä ja taukoja. Ensimmäinen hahmoni oli warrior nimeltä Keinonen, Stormrage servulla. Pelailin hänellä parin vuoden ajan, ja raidkokemusta karttui paljon. mm. full ZG, MC, BWL, AQ20, Onyxia, sekä osa Naxxramasista, muistaakseni Spiderwing sekä Instructor, hetken pelailtuani kiinnostus lopahti hetkellisesti. Pidin tauon, kunnes TBC tuli ulos, innostuin levuttamaan druidia nimeltä Shayol, Stormrage serverillä myös. Pelailin Shayolilla n. vuoden ajan. Tulihan sitä koluttua full Karazhan, Gruuls Lair, Magtheridon, TK ja SSC läpi, MT:ssäkin kävin. Sen jälkeen, pidin taas hetkellisen tauon.

Kiinnostuin WotLK vasta hetki sitten, mutta olen ehtinyt saada jo hieman tavaraa kasaan, GS hipoo 5k rajaa. On tullut käytyä jo naxxramasissa, ulduarissa, OS, EoE, ja ToC 10 / 25 Anubiin asti. ICC en ole vielä ehtinyt käydä Sad.

Odotukseni killasta:
Odotan mukavaa kiltaa, huumorintajulla höystettynä, uusia raid contentteja ja uusia naamoja. Oma Raidprogress ja killan progress on aina etusijalla.

Valmistautuminen Raideihin:
Olen varmasti aina valmis lähes mihin kellonaikaan tahansa, jos on tarvis. Kaikki consut mukana ja kamat korjattuna. Tottelen käskyjä ja opin virheistäni. Kaikki tekevät joskus virheitä Smile

Lopputiivistys:
Olen siis todella aktiivinen pelaaja joka on kiinnostunut mukavasta ilmapiiristä, uusista raidcontenteista, aina valmis raideihin ja valmis tekemään paljon kiltansa eteen. Tarjoan teille varmasti kokemusta ja sisukkaan raidaajan. Ventti & Mikkiä löytyy eikä ole pelkoa avata suutani Smile

Ei kai tässä ole sitten muuta lisättävää.

Kysykää jos on kysyttävää! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Fianc

Fianc


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 26.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Vs: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 12:08 pm

Pakko sanoa tähän väliin että porukalla on ehkä vähä väärä käsitys kiltameiningistä nykyään, koska ns. progressiraidausta ei oo nyt vähään aikaan oikein esiintyny. Mutta onneksi meininki ja ilmapiiri on sitäki parempi ja porukalla löytyy skillejä hankalimpiinki juttuihin.

Asiasta kolmanteen, apply oli mun mielestä oikein hyvä ja ollaan varmaan ainut kilta jossa ei oo hirmusen monta dk:ta, ainakaan mainina. Mun puolesta otetaan sisään vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://garde.fi/~epohormooni
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Vs: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 1:28 pm

Fianc kirjoitti:
Pakko sanoa tähän väliin että porukalla on ehkä vähä väärä käsitys kiltameiningistä nykyään, koska ns. progressiraidausta ei oo nyt vähään aikaan oikein esiintyny. Mutta onneksi meininki ja ilmapiiri on sitäki parempi ja porukalla löytyy skillejä hankalimpiinki juttuihin.

Asiasta kolmanteen, apply oli mun mielestä oikein hyvä ja ollaan varmaan ainut kilta jossa ei oo hirmusen monta dk:ta, ainakaan mainina. Mun puolesta otetaan sisään vaan.
Jep, fianc:en kanssa täysin samaa mieltä. Progressi tällä hetkellä vaatis lähinä hieman lisää aktiivista raidaavaa väkeä, jotta päästäisiin sinne 25-maneihin viikottain. DK:itakin on, kuten yllä jo mainittiin, yllättävän vähän -- Fengo, Archi, Rheo ja cyrex ainoat vissiin? Sen lisäks kaikilla kolmella ihan kovat altit joilla raideissakin on näkyny.
Takaisin alkuun Siirry alas
hesusheimo




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 03.12.2009

Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Vs: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 3:18 pm

mullahan ei mitään sanavaltaa oo, mutta sen verran kuitenki että onko tuo frosti nyt niinku joku dps/tank/hybrid spec vai mitä vittua tuolla tehään? :DD laitta talentit kuntoon jos dw dps oot
Takaisin alkuun Siirry alas
Kyras




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 10.01.2010

Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Vs: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 5:04 pm

hesusheimo kirjoitti:
mullahan ei mitään sanavaltaa oo, mutta sen verran kuitenki että onko tuo frosti nyt niinku joku dps/tank/hybrid spec vai mitä vittua tuolla tehään? :DD laitta talentit kuntoon jos dw dps oot

Tuo spec on varastettu www.ensidia.com sivustolta, ja se on DW Frost. Katoin itsekin aluksi että on melko sotkuinen spec, mutta yllättävän hyvin on toiminut omasta mielestäni. Yleisin DW Frost on specihän on 0/54/17 (?)

update: samantyylinen DW Frost spec löytyi myös elitistjerks.com sivustolta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Fianc

Fianc


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 26.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Vs: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitimeMa Tammi 11, 2010 9:57 pm

Joo ja sitte vielä ku pelaako ehkä fengo ja archi vaan dk:ta mainina?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://garde.fi/~epohormooni
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Vs: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 12:32 am

Fianc kirjoitti:
Joo ja sitte vielä ku pelaako ehkä fengo ja archi vaan dk:ta mainina?
Jep, fengo varsinki kyseenalane :O Archi (ainaki jos multa kysytään) pelaa tankkiansa mainina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fianc

Fianc


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 26.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Vs: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 8:35 am

Joo eli pitäiskö ehkä takasi tähän applyyn Very Happy Mun puolesta otetaan sisään jo pelkän naamakertoimen perusteella.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://garde.fi/~epohormooni
Cicero

Cicero


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 23.10.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Nurmijärvi

Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Vs: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 11:30 am

Fianc kirjoitti:
Joo eli pitäiskö ehkä takasi tähän applyyn Very Happy Mun puolesta otetaan sisään jo pelkän naamakertoimen perusteella.
Täysin samoilla linjoilla jälleen kerran misulin kanssa, kiltaan vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kyras, 80 Death Knight Empty
ViestiAihe: Vs: Kyras, 80 Death Knight   Kyras, 80 Death Knight I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kyras, 80 Death Knight
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sarevoc - 80 Death Knight
» Saastamoinen - Death Knight
» Death Knight (Blood) level 80
» Saastamoinen - Death Knight (osa2)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Juntusen Kirjakerho :: Kirjakerhon Julkisivu :: Rekrytointi-
Siirry: